Kumohon kepada ALLAH setangkai bunga segar, kuperoleh kaktus berduri..
Kuminta pula rama2, ulat berbulu yang diberi..
Kusedih, kukecewa..namun kemudian,

kaktus itu berbunga indah sekali..dan ulat bulu itupun menjadi rama-rama yang berseri
..

.: percutian bermakna: ulu yam + genting :.

2:00 PM Edit This 0 Comments »





























Pirate Ship..taubat xnak naik ni lg..seram!!

                                                               Solero

                                                Corkscrew..permainan terakhir..

p/s  Best! hilang tekanan masa praktikum.. =)
      
~ Di Ulu Yam, aktiviti kesukaanku, berenang. sempat mgajar kwn2ku brenang, tp sume failed! berenang atas batu je sume..hehe

~ Di Genting, kami plg seronok naik Solero..dpt tgk pmandangan 1 Genting. prsaan mcm diawang2an. cantik sgt dgn kabus yg mnebal..aku tkut nak naik Solero, tp bila dah naik, xpuas pula..sekejap sgt kat atas tu..huhu

Mula2 nak naik pirate ship..sampan yg berayun, aku pelik nape la org duk mjerit2..aku tgk xde la seram sgt naik smpan tu..bila tiba giliran aku, aku ambik seat yg pling atas skali..(blagak la kunun berani)..mula2 berayun, bst je..cm naik buai..hyunan mkin lama mkin laju..tetbe aku rasa jntung aku mcm nak luluh.smpai pucat muka aku jadinye..siap mjerit kat akak yg jaga sampan tu suruh berhenti..huhuhu (itu la, blagak lg, kan tuhan dah bls..ngeh3)

Corkscrew pula, aku n yana duk pling depan sekali..yana yg semangat nak naik roller coster ni..aku teman la..mmg seram, berpusing 360 darjah..tp agak best la..aku mjerit jgk kat yana..yana steady je..siap leh senyum2 lg smpai akhir..he3
.
.
.
Kenangan kedua terakhir bercuti bsama rakan2..  
Habis praktikum g Lost Word Tambun pula, InsyaAllah kalau bajet msih ade.. =)

0 comments: