Kumohon kepada ALLAH setangkai bunga segar, kuperoleh kaktus berduri..
Kuminta pula rama2, ulat berbulu yang diberi..
Kusedih, kukecewa..namun kemudian,

kaktus itu berbunga indah sekali..dan ulat bulu itupun menjadi rama-rama yang berseri
..

.: 02012013 :.

9:41 PM Edit This 0 Comments »
Ada apa dgn tarikh ni ek??
Kalau tgk kat FB ramai kwn yg post psl tarikh ni
ape lg...hari ptama ank2 masuk sek la..

ank sy pun msuk sek jgk ke?kompius3
Sy la antra org2 yg myambut ank2 ni kat sek..sy kan msh duk kt sek lg...muda lg la nk ada ank..kih3

Hari pertama persekolahan mmg mdpt liputan meluas sluruh negara..nsb baik sek aku xde wartawan dtg.(ceh bajet glemer!)

Sy nak citer pasal sorang bdk ni la yg bru msuk sek.. namanya.......................................................................

MUHAMMAD AMIRUL IMAN 

Dia ni la ank sy....
oppss..ank sedara yg sulung
Dah bsr rupenye dia ni...dah 5 tahun umurnya. arini dia msuk sek TADIKA kt kg sebelah..ayahnye yg hantar. tak nangis langsung..bgus3..ank sdra sape la 2 kan

yg blkg 2 la Iman..yg dpn ni  ibunya..hehe

0 comments: